درمان خشکی یا آتروفی واژن

درمان های مختلفی برای زنان مبتلا به آتروفی واژن وجود دارد. آتروفی یا همان خشکی واژن معمولاً باعث خارش و قرمزی و همچنین احساس درد و ناراحتی در حین مقاربت می شود. این بیماری شایع که به طور کلی زنان پس از یائسگی را تحت تاثیر قرار می دهد، میتواند تا حدی شدت داشته باشد که روتین زندگی روزمره را نیز مختل کند. تغییرات سطح هورمون ها در دوران یائسگی و پس از آن اتفاقاتی را در بدن بانوان رقم می زند که می تواند شامل موارد زیر باشد: از دست دادن حس در لابیا ها، کاهش رطوبت واژن که منجر به رابطه جنسی خشک و دردناک میشود و همچنین سایر علائم مربوط به ناحیه تناسلی( واژن، مجرای ادرار و مثانه)

اگر آتروفی واژن به طور جدی زندگی روزمره شما را تحت تاثیر قرار می دهد، لازم است از متخصص زنان خود که می تواند تشخیص مناسب را پس از یک معاینه سریع و ساده ناحیه واژن انجام دهد و درمان آتروفی واژن در بریتانیا را ارائه دهد، مشاوره پزشکی بگیرید. پس از تشخیص واژینیت آتروفیک، متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه درمانی را بر اساس شدت، سن و سایر عوامل سبک زندگی انتخاب کنید